Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2011 11:02 - 0058: Моля, сподели! Изчерпват ли ни?
Автор: tais09 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2299 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.04.2011 12:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imagetais е! Доста съм чела- за енергийните вампири. Лично аз, не вярвам чак пъктолкова в тях и техните способности. Въпреки, че наистина има хора между които не искам да се намирам.

В тяхното обкръжение, винаги съм се чувствала неловко, неудобно. Никога не ми достигат думите да се изкажа и мислите, като че ли са много нахвърлени и хаотични.

Не съм се замислила- на какво се дължи това мое притеснение. Липсата на тема за разговор. А пък и самият разговор върви тежко и вяло.

Впивайки очи в теб, чак сякаи искат да достигнат до дъното на душата ти. Сякаш искат да разгадаят и най- съкровените ти тайни. Наглед уж обикновени, но с много объркващ и магнетичен поглед.

Едновременно се чувстваш неудобно и в същото време, като че ли нещо те задържа, като че ли не те пуска да си тръгнеш.

Странно усещане, се чувства около тези хора. Не зная дали са енергистни вампири, но нещо витае около тях. След това среща се чувстваш напълно изчерпан, сякаш си работил цял ден, тежка физическа работа.

Даже може и силно главоболие дате обземе, да си отпаднал и изчерпан до крайност. При всички случаи, компанията на някои хора никак не е приятна, даже може и да е опасна.

Избягвайки ги, си гарантираш физически и психически комфорт.

www.images.google.com



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tais09
Категория: Лични дневници
Прочетен: 245328
Постинги: 82
Коментари: 87
Гласове: 84
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930